1# 1 sak ni inte visste

jag fick tipset om att skriva 10 saker ni inte visste om mig. så jag kör på 1 sak per dag eller nästan varje dag.

jag har inte lärt mig att visa känslor
jag hatar stunder då jag måste visa känslor, för jag vet inte hur jag ska betee mig. jag har ställt in massvis med ''kalas'' när jag fyllt år. Varför? Jo, jag har svårt att visa när jag blir glad. Och att få massa presenter är som en tortyr för mig. jag vet inte hur jag ska betee mig då. istället för att göra som många andra: ''Åh, tack! jag älskar det verkligen! Jätte fint! tack så mycket!'' så är jag mer : ''tack''. många uppfattar det som att jag inte gillade vad jag fick, men det är inte sant..

samma sak med förhållanden. jag vågar inte. Varför? han fyller ju år någon dag, jag med, fira 1 år med varandra osv. när han fyller år så köper man ju saker till sin pojkvän, jag vet inte vad jag ska köpa, hur jag ska göra. vanliga människor : ''grattis världens bästa pojkvän'', medans jag : ''grattis på födelsedagen!''. och tänk om han hatar det han får? jag hatar sånt här!

När någon är ledsen, behöver tröst och en kram. ''åh gumman det kommer lösa sig'' och sedan sitta och hålla om sin vän, det klarar jag inte heller av. jag vet inte varför. jag är mer den som har lösningen på problemet. den folk kommer och behöver prata med, inte när dom behöver tröst. jag älskar att hjälpa andra och göra dom glada. men jag vet inte hur, jag är så svag. jag hatar mig för det här!

Kommentarer
Postat av: J

Oj, det där kunde varit jag som skrev. Förstår precis hur du menar och det är skitjobbigt. :O

2012-04-16 @ 11:54:00
URL: http://emptyispure.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, vad jag kände igen mig väl i detta!

2012-04-16 @ 17:20:30
URL: http://awayfromthefat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0