37 grader i solen

Det här är nog den tuffaste dagen under fastan för mig, dag 2. Jag är så svag och på min skola så måste man vara stabil för att klara av skoldagarna. Men jag kämpar för fulla rullar. Jag ska klara fastan! Min mage kurrar i alla fall mindre idag. Bara för att jag tänkte på det så kurrade min mage precis haha. Min kompis berättade också för mig att man såg skillnad på mina ben, att jag blivit smalare. Sånt uppskattas alltid trots att jag har svårt att ta åt mig av komplimangerna! Måste även börja sköta mitt hår bättre, det måste bli längre tills sommaren!

På tal om sommaren, det är strålande sol idag. Buhu, solen stecker på termomentern, men i alla fall. det står 37 grader. Jag börjar seriöst bli livrädd!

Hur många läsare förlorade du när du bytte blogg domän?
Lite mer än 100 läsare har jag förlorat. Cirka 90 stycken hittade hit sen har jag några nya läsare också. Det är så synd eftersom att man fick en sån koppling till dom flesta. Men som tur är har jag dom jag hade mest kontakt med kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0