400 kalorier idag

Jag har precis kommit ut från duschen, jag gick ut på en promejoggrunda eller hur man ska kalla det. Jag promenerade hälften och gick hälften - i 35 minuter. Inte så lång tid dock, men bättre än ingenting. Innan promenaden så peppade jag mig med musik, cigg, te och citron bubbel vatten med en citron. Jag håller på att följa abc dieten och är på dag 3, min förbräning stannade totalt så jag hade inte något val direkt.

Måndag: 500 kalorier eller mindre [x]
Tisdag: 500 kalorier eller mindre [x]
Ondag: 400 kalorier [] - idag.

Jag har planerat in frukosten och jag ska äta 2 äggvitor (30 kalorier), champinjoner (5 kalorier), sparris (20 kalorier) och lite salladsblad (1 kalori). Så frukosten hamnar på 56 kalorier totalt, sedan har jag ca 344 kvar. Jag hatar att äta enligt ett sånt här schema, 400 kalorier? jag vill äta mindre, men man ska följa dieten för att nå bästa resultat, sen måste jag få upp förbräningen också!

update: mamma lämnade aldrig köket så kunde inte stå och tömma äggen på äggvita, så frukosten blev istället: paprika, chili, champinjon, purjolök, salladsblad och 10 nötter.

Kommentarer
Postat av: Fat dreamer

test

2012-04-11 @ 08:05:32
URL: http://fatdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0