Kontrollen

jag var med på idrotten, idag gick det bättre i alla fall. jag hatar idrott av hela mitt hjärta.. ingen vill ju ha en där. jag är så sjukt bollrädd och reagerar typ 5 minuter efteråt, så jävla skämigt och fuck på vinnarkåta killar som bara är ute efter att vinna, inte för att ha kul. måste dom ta allt på allvar eller?!

imorse så slutade det med att jag tog 2 skålar med special K och mjölk också. det var nära att jag tog massa annat och hetsade. men jag avstyrde det och tog special K istället. det är så när man äter så lite kalorier en längre tid. man får värsta anfallet och man måste lära sig att styra bort det. har inte ätit över 400 kalorier, så jag är glad för det. jag börjar bli trött också, vaknade ju vid 1 inatt, jag älskar att vända på dygnet såhär!

just nu är jag med en kompis, så jag får nog kryssa ner blogg.se så hon inte ser det.

Kommentarer
Postat av: J

Tack för länken. Har raderat din kommentar. =)

2012-04-11 @ 22:22:04
URL: http://emptyispure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0