En krävande dag

mamma har köpt hem choklad (jag är beroende, så det är riktigt svårt att stå emot!), massa goda bröd (jag hatar egentligen bröd. men frallor är kärlek!!!) och massa annat onyttigt.. min syster ställde in en pizza i ugnen, HELA huset luktade pizza. Jag fick panik, ska jag ha eller inte? jag fick frågan om jag ville ha, men jag tackade nej. hon åt hela pizzan själv, fetto.

jag fick mens i skolan, fräsch. panik punkt se. därför kom också mitt hetshumör. jag ville äta upp allt vi hade i huset. och då menar jag allt! kattsand till frukt till bröd. haha you name it. okej, inte kattsand, men ni förstår vad jag menar?

så försöker min andra syster tvinga mig till att sätta på mig bikinin och gå ut och sola, det var ju super bra (enligt mig dåligt) väder och solen sken så otroligt. jag sa att jag skulle köpa kontantkort och smög iväg ut. gick och tankade på mobilen och smsade med bästa tjejerna. det fick mig på andra tankar, så jag började ta en långsam promenad (man ska inte gå snabbt när man fastar, utan man ska ta det lugnt). sen träffade jag istället min kompis.

och som pricken över i:t så ska hon sitta och smutsa ner sig med 3 stora tebröd ni vet? stora är dom i alla fall. med smör och salami, 1 stort glas oboy, kakor och maränger. hon frågade hela tiden om jag inte skulle ha. tur för mig att jag sa nej. annars hade jag blivit besviken! sen har jag ont i huvudet, ont i magen, är stressad och mår illa. för övrigt så är väl allting bra!

Kommentarer
Postat av: Hejsan

Haha , jag vill ba berätta jag har just fått jobb på en pizzeria och försöker fasta !!!! Svårt !!!

2012-04-24 @ 19:05:05
URL: http://beautis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0