Massa frukost

FRUKOST:
gurkstavar -1
paprikastavar - 3
buljongvatten - 8
special K utan mjölk - 80
92 kalorier

eftersom att jag dygnade idag så kommer jag inte äta något mer idag, jag kommer somna på 1 sekund efter skolan. förlåt, jag kommer nog missa promenaden.. får ta en liten omväg hem från skolan. STOR OMVÄG. jag vägde mig förresten, jag tror den visade X4,5kg. det går neråt. men tveksamt efter allt jag åt nyss. Okej, jag vet att 92kalorier under en hel dag inte är mycket kalorier. ångesten börjar komma snabbare och snabbare. i början åt jag 600 kalorier och fick ångest, nu 95? jaja, allt för att bli smal. jag ska fråga om jag får vara i gymmet på idrotten, jag ska cykla som en gris och bränna bort kalorierna jag åt nu till ''frukost''.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0