fastat 39 timmar av 128

jag drömde att jag åt för fulla rullar, allt jag såg. chips, mat och verkligen allt! ångesten var hög, jag ångrade mig så mycket att jag grät. jag har nog aldrig vart så glad att jag vaknat någonsin! Puh.. Obehagligt var det verkligen. 39 timmar av fastan har gått i alla fall. 89 timmar kvar bara!

jag drömde också att jag råkade släppa ut en gammal kärlek's djur från hans bondgård? någon konstig apa och någon konstig stor gris typ?! helt sjuka drömmar under bara 1 natt. det finns mer, men det håller jag för mig själv hahaha..

Planer för idag är nog att se till att få hem brocoli. sedan ska jag själv springa iväg och köpa loka och pengar till mobilen. jag funderar på att ta en affär längre bort så jag får motion eftersom att jag är osäker om jag kommer vara med på idrotten.

en bild från i helgen då det snöade så underbart!

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag älskar när man har lite random drömmar.

ha en bra dag:)

2012-04-24 @ 10:09:14
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0