Film och zero

jag ringde efter mamma och sa att hon skulle köpa cola noll till mig, super. en film är snart nerladdad också, camp rock. haha, jag tänker på så mycket bra när jag ser den filmen för jag mådde så bra när jag såg den och satt med kompisar och pratade och skrattade. så det ska bli så ''mysigt'' att kolla film själv. Yeah.

fastan går fin fint än så länge, ska säga till mamma att jag ätit havregrynsgröt och därför fortfarande är otroligt mätt. det funkar varje gång! ska nog ta ut hunden på en lång promenad senare!

nu är cola zeron här och filmen är nedladdad, mys!

Kommentarer
Postat av: Kim

Hej hej!

Jag skulle vilja börja dricka cola zero, eller eventuellt suagarfree redbull eller vad det heter. Men har en fråga:

Är inte Cola zero lika onyttigt som vanlig cola? Det kanske inte innehåller lika mycket kcal, men sötningsmedlet. Blir man inte tjock av det också? Och tänderna, blir inte dom dåliga? Det känns som att jag går in i en fälla om jag börjar dricka Cola zero. Kan inte du göra ett inlägg om fördelar och nackdelar med Cola zero? Och är sugarfree redbull också bra? :)

Kram-Kim

2012-04-15 @ 13:17:22
URL: http://measurement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0