fredag den 13onde

och såhär länge höll jag på med abc dieten, var det 3 dagar? 4 dagar? äsch, jag har redan ångrat mig. nu jävlar är det svält på gång och jag bara ryser av kärlek vid bara tanken. dagens intag är en skål med special K och laktos mjölk, får inte lika ont i magen av den, trots att jag tål mjölk. och  nu sitter jag här med 2 liter vatten och 1 kopp med grönt te. efter skolan ska jag ut på en promenad, fy vad härligt med tanken på att jag kommer hamna på minus ännu en gång!

nä, nu ska jag dricka upp mitt te och försöka få i mig lite vatten, sen ska jag tillbaka till skolan! wie. har en as skön lektion så jag ser fram emot att se nervösa elever som jag inte alls känner, i min klass. dom ska nämligen redovisa. jag bara längtar efter att få se den tjockaste redovisa, jag är nämligen inte tjockast i klassen. lättnad! näst tjockaste dock.. alla andra tjejer i min klass är smala. och gud så dom klagade nyss ''åh, kan vi inte på lunch??! min mage kurrar som besatt! jag vill bara äta!'' och där satt alla dom andra runt om och tjöt och höll med. man hörde till och med deras magar kurra, men ingen brydde sig och dom bara skrattade.

när vi fick lunch så sprang alla in i matsalen, vart tog jag vägen då? jo, jag gick åt andra hållet. jag har vart inne i matsalen 4 gånger på 1 år. 2 gånger hämtade jag bara mat, för jag skulle äta i ett eget rum. dom andra 2 gångerna blev jag tvingad av mina kompisar, det var förra året så som tur är har dom gått ut grundskolan!

EN LÅNG TEXT OM INGENTING.. te var det, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0