Glömsk

magen kurrar, tur att vi aldrig har en tyst lektion. fy fan vad kaos det skulle bli i min hjärna. jag skulle gråta, få panik och typ.. döööö..? jag har i alla fall min älskade loka här, den finns alltid för mig hehe. Vattenmelon och citron & persika och mango (har jag för mig..?) är verkligen att rekomendera. jag tycker att man knappt känner någon sak på dom flesta, fast det kanske är mer ramlösan? jaja, dom här smakar i alla fall. Kärlek till bubbelvatten!

jag skrev ett morgon inlägg vid kl 7, men jag glömde publicera det. typiskt mig!

Kommentarer
Postat av: Hejsan

Rekommendera inte Loka med banan smak!! Så himla äckligt!!! Jag känner samma sak när jag är på skolan om det skulle vara tyst Gud vill inte ens tänka!!

2012-04-23 @ 14:36:18
URL: http://beautis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0