förra bloggen?

hur fick någon reda på din förra blogg?

jag fick en fråga om det, hur personen som vet vem jag är fick reda på att just jag ägde den förra bloggen. svaret är att jag inte vet, jag såg på ip adresserna att ett flertal var från min stad och fick panik, men brydde mig inte mer om det. men en dag när jag fick in på mig facebook som vanligt så hade jag fått ett meddelande. som vanligt trycker man bara upp det utan att bry sig. jag stannde upp och mitt hjärta dunkade liksom sjukt fort, men samtidigt stannade de.

'' hej X (mitt namn) eller ska jag säga work it out? ''

förstår ni paniken eller? fort som fan raderade jag alla inlägg och funderade på att börja om från början och låssas som ingenting, men sen kom jag ju på att hon skulle ju bara gå in dit igen. hur hon visste att det var jag, det vet jag inte.. den här tjejen är också vän med J. hon skulle kunna berätta allting för honom, så jag är ganska orolig. men ändå inte, han skulle prata med mig, men inte bli arg. han vet om mina problem os.v. men om mina föräldrar skulle få reda på det så skulle det leda rakt till självmordstankarna igen. så jag hoppas dom låter mig vara.

Men jag ger inte upp bloggandet för det inte! jag skapar en ny blogg och kör på som vanligt. sedan vill jag också påminna om min twitter igen, jag kommer inte kunna uppdatera bloggen speciellt ofta under veckorna, brukar ju uppdatera hur mycket som helst annars och det älskar dom flesta har jag hört. jag kan inte blogga genom min mobil, men twittra det kan jag. så det är bara följa mig där, för jag uppdaterar där ofta nog!

ProAnaLover

Kommentarer
Postat av: Missa

Älskar att du bloggar mkt!

2012-04-12 @ 13:01:13
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/
Postat av: J

Usch, så hemskt :/ Glad att du länkade på bloggen iaf, så jag hittade hit

puss

2012-04-12 @ 20:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0