jag är tillbaka

jag är tillbaka nu. det som hänt kommer jag bara strycka. nu börjar jag om från början. med hårda tag. och till er jag smsade med nyss så vill jag säga att mitt comviq kompis tog slut och jag har inga pengar på mobilen - kan inte smsa. hör av mig imorgon eller så! ♥

Från och med klockan 4 idag så började min fasta! Fastan kommer hålla på tills Fredag, men som vanligt så finns det ''ifall att..'' punkter, om jag känner mig svimyr, så att ''jag kommer svimma!'' och klockan är 9 på morgonen och jag är i skolan. Då kommer jag självklart äta något, litet. seriöst, sommaren är nära!

Kommentarer
Postat av: Wilma

Heyy, tänkte bara fråga om jag skulle kunna få lösen och användarnamn till din skyddade blogg? Har följt dig sen du började blogga och vill inte missa nåt! :)

2012-04-23 @ 00:37:16
Postat av: J

<3

2012-04-23 @ 11:22:21
Postat av: Missa

- Jag är också på och fastar nu! messade dig ♥

2012-04-24 @ 10:38:23
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0