jag vill, jag vill inte

vad händer i helgen då? ingenting hoppas jag. jag vill bara ägna tiden åt att träna träna träna. jag vill inte dricka - men jag vill bli full och slippa smärtan. jag vill inte vara social med människor - men jag vill träffa mina kompisar och nya människor. jag vill bara sova - men jag vill träna. jag måste fixa mitt rum - men jag orkar inte. jag vill bara slippa allt - men jag vill bli smal.

alla tjejer jag känner är smala, nästan. dom behöver inte röra på sig och dom behöver inte planera. dom kan ta det lugnt och unna sig med en kaka eller två. varför måste jag vara så tjock för? går jag ner 1 kg, så ser jag 1 kg fetare. kan inte bara fettet låta mig vara?!

Kommentarer
Postat av: anonym

Känner igen mig så bra idet du skrev..



Sv: Nej, vägningen sker i underkläder. Tyvärr. Men det är inte bara för att kläderna väger. Det är också för att dom vill se hur kroppen mår asså ev skador osv.

2012-04-12 @ 16:10:14
URL: http://awayfromthefat.webblogg.se/
Postat av: em

2012-04-12 @ 17:15:24
Postat av: Em

Dina rubriker täcker dina inlägg så att jag inte kan läsa! :(

2012-04-12 @ 17:17:02
URL: http://addictedtocaffeine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0