jeans och fuckade knän

mina jeansleggings som jag provade förut och la upp bilder på, dom fick jag kämpa för att dom skulle på. men på kom dom. men nu? dom sitter perfekt! bilden är från förra gången jag tog på mig dom. jag älskar framgång!

det som gör att jag inte kan ha jeans förutom att jag är fet, det är nog att jag är kobent. för er som inte vet vad kobent är så finns det en bild här nedanför. något som störde mig otroligt mycket när jag kollade på bilderna på google så var det att flera försökte härma och köra knäna mer innåt. sen ska dom också vrida på fötterna så man ser ut som ett sär? alla kobenta har inte särfötter.. suck.

här är särfötterna. seriöst, det är inte speciellt roligt som ni verkar tycka det.

Kommentarer
Postat av: Missa

Jag tror inte du är kobent på något fult sett. Du är vacker oavsett. Jag har nämligen läst på lite av detta fenomen och du kommer faktist bli mindre och mindre "kobent" ju mer fett du tappar på innelåren. Så det är ju positivt om du skulle ogilla dina ben. Fast jag tycker inte du är kobent, fan hittar inte bilden på muskulatur/fett/skellet .

2012-04-26 @ 11:31:14
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0