Mina regler

fastan skulle vara i 2 dygn. eftersom att jag åt vid kl 3 den dagen då vi började så får jag äta kl 3 idag. men jag vet inte riktigt om jag gör det, det får jag se! jag vill ha mat, men jag vet inte vad för mat, så det får mig att tveka.

jag har även planerat in 2-3 promenader per dag. 1 morgon promenad/jogga på tisdag-torsdagar (ibland fredagar). börjar så pass tidigt på fredagar men ännu tidigare på månadagar, så jag har nästan ingen chans att hinna med en något där, men får försöka. fast på lördagar och söndagar så är det 1 promenad eftersom att jag brukar vara med kompisar, så kan inte säga '' vi tar en promenad vid kl 1, en vid kl 5 och en vid kl 10. kom nu '', det skulle dom aldrig gå med på!

sedan, fasta 2 dagar i veckan, det är ett måste.

får se om jag kommer på något mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0