morgon dagens frukost

jag kom precis hem från en 35 minuters promenad. jag som inte trodde jag skulle få någon motion alls idag. men jag lyckas trycka in 15 minuter cykling, snabbt som satan. och promenaden. jag ska strax gå och lägga mig för att som vanligt ställa klockan på tre någon gång och ut på en morgon jogging/promenad-tur.

morgon dagens frukost tror jag består av:

citron med vatten - 20
buljongvatten - 4
gurkstavar - 1
paprikastavar - 5

och lite typiska fasta vätskor:
grönt te
citron te 
kaffe

och kanske något litet med kalorier i, väldigt lite kalorier då!
Skolan dödar mig, därför blir det så lite uppdatering!

kan du snälla lägga upp bilder på dig?

ansiktet - nej.
kroppen - ja, det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0