Ni borde inse

jag är super trött, gick och la mig igen och ställde klockan på 06.30, vad hände? jo jag vaknade nu. jag tror jag ska svimma, så trött är jag. änå har jag sovit sju och en halv timme ungefär.. jag mår verkligen jätte dåligt. min halsbränner och jag är riktigt varm. dööda mig bara, här och nu!

jag har lovat mig själv att aldrig skära mig själv. jag hatar smärtan när man ramlar, river sig eller av misstag skär sig i fingret när man skär grönsaker typ. det värsta och hemskaste som finns är självskadebeteende. jag vill ärligt talat bara krama om dom som gör så mot sig själv och jag kan gråta av att någon annan beteer sig på det sättet. jag får panik av att råka skära mig på ett papper, usch.. jag har tänkt skära mig tre gånger i mitt liv, men har aldrig gjort det och blir nästan arg för att jag ens tänkte tanken.

jag ber alla som skär sig att trycka på bilden nedan, det är en länk till en hemsida. jag grät när jag såg bilderna. och jag hoppas ni inser att ni borde slutar, för jag vet att en del inte kan, men se bilderna på hemsidan då!!!

Kommentarer
Postat av: anonym

Sv: Ja, min hjälp och jag har inte heller så samarbete. Det blir alltid som dom vill..;/

2012-04-18 @ 11:34:52
URL: http://awayfromthefat.webblogg.se/
Postat av: anonym

Förlåt men jag klarade bara av att kolla de första..så äckligt, särskilt den då blodet låg i en burk...usch!

2012-04-18 @ 17:31:06
URL: http://awayfromthefat.webblogg.se/
Postat av: Fia

Fyfan. Det där kan vara det vidrigaste jag har sett. Hur klarar man fysiskt av det där? Det måste ju göra så. jävla. ont. Har själv råkat skära upp mig både här och där av olycka och grinar bara jag tänker på det. Men att skära sig ända in på benen?! Förbi muskler och senor?! Kroppen blir ju helt förstörd. Stackars människa... usch, jag gråter för hens själ.

2012-04-18 @ 18:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0