Nu vet ni

när man misslyckas under dagen och ställer en fråga, då får man knappt någon hjälp. när man däremot lyckas under dagen och ställer en fråga, då får man massor av hjälp. ironiskt ibland haha, nej men ni är underbara!

jag mår mycket bättre, tack missa!

ni läser säkert min blogg för att se en tjej som äter 50-100 kalorier per dag och går mils långa promenader. men eftersom att jag stannat så i vikt så är det nog för att jag stressar kroppen med att bland annat gå upp klockan 3 mitt i natten för att träna. så nu kommer jag köra på ca 500 i intaget och sedan motionera efter skolan i några timmar. jag vet en väg som är några mil och tror att jag ska gå den vägen, sedan har jag massor med idrott i skolan. jag ska försöka ta kort på allt jag äter. men kom ihåg att jag kommer försöka äta en ganska stor frukost och allt sånt. så jag slipper kommentarer som '' gud va mycket du äter ''. för jag gör allt för att bli smal!

Kommentarer
Postat av: Missa

Gud va stolt jag blir över dig! Jag tror du kan gå ner fler kilon om din kropp kan komma ur sitt stressläge och får tillräckligt med näringför att våga släppa fett! Och skitmodigt att visa bilder, jag ser mkt bra resultat. Själv raderar jag allt där jag tycker jag ser fet ut så jag har typ inget att jämföra med :(( <3

2012-04-18 @ 08:28:32
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0