onödigt inlägg- check

Sorry för sjukt tråkiga inlägg nu sista tiden. jag har bara tappat en del av blogghumöret och var nära på att stänga ner och skita i det. men jag vet att jag kommer ångra mig, så jag hoppas ni föröstår mig!

för övrigt så luktar min filt öl, min ramlösa flask har blivit blå och jag mår super bra så vet jag inte vad mer jag kan skriva om. jag har i alla fall allting under kontroll. mamma åker iväg hela tiden så jag kan bara säga att jag slängt in ett mål här och där, super skönt. men det jag längtar mest efter är att flytta hemifrån! friheten och sen ett eget ställe. jag älskar design och sånt där, så jag tappar intresset för att ha ett fint hus här. ''städa ditt rum'' är för mig just nu - Neeeeeeeeeeeeej. hade jag däremot tyckt att allting vart skitfint här så hade jag städat direkt. jag älskar att ha det fint runt om mig, men eftersom att jag har fula tapeter och allt sånt så tappar jag intressent med en gång. Resultatet är kuddar över hela golvet, kläder utspridda, en stol mitt i rummet och stökiga hyllor.

jag hatar det!

Kommentarer
Postat av: J

haha, tycker inte dom är onödiga utan alla är mysiga :) lite tråkigt om det endast handlar om vad man ätit blabla

detta blir mer personligt

puss!

2012-04-14 @ 17:48:27
Postat av: skinnydipppin

fråga om du får göra om då? säg att du känner att du kommer må bättre & trivas bättre osv : )

2012-04-14 @ 20:36:27
URL: http://skinnydipppin.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0