roligaste valborgen ever

jag har bestämt mig, jag ska köpa efedrin. den 1 maj kommer jag förhoppningsvis beställa hem det. som sagt, jag är beredd på att göra vad som helst för att gå ner i vikt. jag verkligen längtar tills jag får hem pillrena!

Vad ska ni göra på varlborg? festa som dom flesta? jag tror inte jag ska göra det, jag är trött på att vara under 18 och gå på hemma fester. det är som en helt vanlig fest på valborg och jag funderar på om det ens är värt det. i och med kalorier osv? jag är inte ens taggad. jag funderar på att bara vara hemma, roligt! eller.. så kanske jag får en slant av mamma så hon kan åka iväg!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag ska bara vara hemma och inte festa! Är sjukt trött på det (mina vänner) samt att det är onödigt. Man häller i sig onödiga kalorier och man mår dåligt dagen efter. Alltså man förstör den dagen också! Inte värt det. Dessutom jobbar min sambo hela dagen fram till 9 på kvällen så funderar på att fasta :p <3

2012-04-27 @ 19:20:29
URL: http://ennystartl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0