rubriken fixad?

jag har löst problemet med rubrikerna (hoppas jag..?) dom flesta verkar läsa genom mobilen, för det är där dom blockerar. men som sagt så har jag hållt på och tror det är fixat nu!

jag flyttar morgon promenaden tills efter skolan, igen. idag börjar jag så pass tidigt att det blir så stressigt. så då får jag ta en promenad efteråt, sen blir den ju oftast dubbelt så lång, så det är okej! idag är det 100 kalorier på abc dieten. och jag har redan ångrat mig, jag vill svälta. jag blir bara nervös när jag vet att det finns en dag med 800 kalorier i! usch.

jag var sååå nära på att gå och äta igår, skulle ju skippa kvällsmaten och allt det där hade jag bestämt mig för. och lunchen. jag var så hungrig efter promenaden att jag var nära på att gå dit, men min syster satt i köket. jag hatar att äta när någon annan är i köket. det går bara inte. så jag skrev lite på twitter och så, där har nu bättre uppdatering när jag inte har tillgång till datorn för där kan jag uppdatera genom mobilen, det kan jag inte på blogg.se!

Kommentarer
Postat av: R & S

Gillar inte heller att äta eller göra mat när någon är i köket. :/

2012-04-13 @ 16:09:01
URL: http://feelthebones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0