så jäkla fet.

maten har gått åt helvete.
Jag är så jäkla förvirrad med allting. Så jag tänker nog äta som alla andra. frukost, lunch, kvällsmat. fast ta mindre potioner. sedan minska och minska. orkar inte räkna kalorierna idag, säkert 2 000 som ni ser. jag vill bort härifrån, död typ.. jag brukar inte visa hur jag känner egentligen, men jag orkar inte dölja det längre faktiskt.

frukosten:
står i inlägget innan typ.

lunch:
1 as as nyttigt, nästan svart bröd m. leverpastej och salladsblad
1 tallrik m. start
apelsin

kvällsmat:
( ja det är kväll för mig nu )
1 dl köttfärsås
gurka
salladsblad

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, men start är ju typ kakor i müsliform.

2012-04-17 @ 15:00:43
Postat av: Missa

Hur får du det till 2000?

Jag höftar snarare på 500-600 kcal. vilket är ett underskott på 1500 kcal jämfört med en normal person. Det går man ner på vet du väl! ♥

2012-04-17 @ 16:43:02
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0