Siåså, syns det?

det är nog första och andra dagen under fastan som är värst för mig. min mage kurrar och jag vill bara äta. ramlösa hjälper inte så mycket för mig alls dom första dagarna. cola noll däremot, det funkar! fast jag har bestämt mig för att sluta dricka såna light produkter under den här fastan. jag kör på vattenfasta alltså → endast vatten. ramlösa, loka, kranvatten och så vidare!

en kille i min skola, som är en idiot. han kollade på mina ben när jag gick ner från trappen, sen såg han mitt ansikte och shit vad förvånad han såg ut. han har inte sett mig på ett tag nämnligen! det såg ut som att han blev chockad att det var jag. eftersom att jag gått ner i vikt sedan han såg mig sist så antar jag att jag blivit smalare, eller? Skoldagen har varit riktigt seg i alla fall. helt forever alone har jag vart! dom jag brukar umgås med i klassen var sjuk så jag har i princip sagt.. högst 20 ord på hela tiden i skolan.

här är nog min drömkropp tror jag! så jäkla vacker tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0