Sommaren är redan här

Nu är jag hemma igen efter 5 timmar på stan med Rebecka. Vi promenerade MYCKET. Inte ens jag kände igen mig vart vi var, i min egna stad. Haha. Vi pratade massor, det är så otroligt skönt att prata med någon som känner samma sak eller som upplever samma sak. Vem skulle säga till sin kompis ''igår spydde jag och fan vad bra det gick!'' eller ''jag har inte ätit på en vecka, jag har kontroll!'', vem som helst som är normal skulle ju tro att man var ett jäkla säroffer haha.

Vi provade även några jeans för att se. För att bli peppad liksom. Och sedan kollade vi runt i affären på några sommarkläder - snart kanske man kan ha på sig sånt! Och fy vad varmt det var, man var tvungen att dra sig till skuggan ett antal gånger. Sommaren är ju redan här.. Vi köpte lite cola zero som jag sitter och dricker på nu.

Jag hade jätte roligt. Det känns skönt att ha någon i samma situation. Med samma vikt och nästan samma startvikt och mål vikt. Super fin, söt och snäll tjej!

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh, 5 timmar!:) Det lät otroligt skönt!:)<3

2012-04-29 @ 17:58:52
URL: http://awayfromthefat.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

Vi var ju superbra idag, 5timmar :)

Skit kul att träffa dig finaste du!:)



Fyfan imorgon mäter vi oss och kör gärnet!!:)<3

2012-04-29 @ 18:04:33
URL: http://bmisjutton.blogg.se/
Postat av: Missa

Oj inte dåligt, vad kul att du också har någon att träffa. Detär verkligen speciellt! Haha ♥

2012-05-03 @ 13:55:49
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0