Nu kom ångesten..

jag har avslutat fastan nu. 01.00 efter ett bråk med mamma. hon sa att hon inte sett mig äta på hela veckan, haha. jag är nöjd med 81 timmar ändå.. på sommarlovet ska jag fasta så mycket jag kan, där behöver man inte må dåligt. jag vet inte hur många som frågat mig i skolan om jag mår bra. jag svarade bara ''jadå'', fast svaret var något helt annat. nu står jag och fixar soppa.

jag ska försöka fasta varannan dag och varannan dag bara leva på soppa. 1 gång per vecka får jag äta lite mer än vanligt, alltså mer än bara soppan!

Och angående när jag kommer skriva ut min vikt istället för X3 tex. det är riktigt snart. när jag kommer ner på en vikt som en ''okej'' så kommer jag skriva ut den, det lovar jag. och det är super snart hoppas jag!

och nu kom ångesten.

update 06; jag gick ut på en morgon promenad och nu är ångesten borta. jag förbrände 298 kalorier, puh..

Kommentarer
Postat av: Missa

fan vad duktig du är!! ♥

2012-04-26 @ 11:28:44
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0