hittills har jag hunnit med

jag vaknar av solen som strålar in i mitt rum och gör mig blind, hör från köket '' det är 20 plus idag! '' och så hörde man hur glada dom blev, ut på balkongen och så solade dom lite. fick panik så jag fick huvudvärk.

städade rummet lite, plockade upp kläder från golvet - som nu 1 timme senare ligger där igen.

alla åkte iväg - ensam hemma.

tog 4 klunkar av kaffet, det smakade äckligare än vanligt. höll på att spy så hällde ut allting.

fick en träningskick och började hemma träna lite smått.

stjärnhopp - 50x2
situps - 50x2
upphopp - 20x2

ut med hunden några få minuter

benböj - 20x3
armböj med vikt, båda armarna - 50
armarna upp 5, ner 5 - 1 minut

sitter nu och svettas som en gris, av träningen eller av värmen? ingen aning. skakar i alla fall i hela armarna! jag har ju börjat fasta igen, tills onsdag tror jag. jag har inte bestämt mig än, jag får se hur länge det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0