vad händer i framtiden?

vad ska du göra när du når din målvikt?

jag ska trappa upp försiktigt med maten. jag ska köpa kläder som besatt. börja bry mig mer om mitt utseende. träffa mitt ex. sola så jag blir super brun och leva livet! jag vet inte om jag kommer fortsätta blogga eftersom att jag skriver om viktnedgång, vad finns det att skriva om när man vill vara anonym och har nått sitt mål? kanske hjälpa andra. jag har inte bestämt mig riktigt hur jag gör när jag når min målvikt faktiskt.

jag ska i alla fall ha på mig jeans och fina tröjor. shorts och fina linnen. leggings, linnen och en stickad tröja. skinnjackor och andra fina jackor. slänga mina mjukis och köpa mjukisdress istället. sköta om mitt hår och kanske färga. våga ha på min solglasögon. våga sticka ut och gilla mig själv. sluta stöta killar ifrån mig och våga chansa. jag har ju bestämt nu att inte ha någon kille alls, för jag vet att dom har förmågan att vilja stoppa en. så jag kommer inte bry mig om killar så, förrän jag är nöjd! sen ska jag börja träna också. Grr!

jag kanske avslöjar mig med en bild, i slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0