you name it

jag lästen nyss från en blogg, en väns vän är det. hon hade gått ner i vikt för hon tyckte sin rumpa var för stor. hon vägde 70kg och var 173cm lång. så hon slutade äta, efter 3 månader vägde hon 55kg. och hon kunde inte äta, hon blev illamående av mat och fortsatte rasa i vikt. henne föräldrar tog då henne till ätstörningscentrumet för dom trodde hon ville gå ner mer, men hon ville tydligen gå upp 5kg, för hon såg sina revben och blev äcklad. ÄCKLAD?! Oh my god. revben är min dröm. så nu gör jag som henne, slutar äta. hon åt ibland 1 macka per dag, ibland ingenting. så nu skiter jag i abc. nu kör jag på, lite mat och motion 1 gång per dag. fuck off säger jag bara, nu jävlar!

Kommentarer
Postat av: i

Åh jag ska också sluta äta helt igen. Fasta idag!!



sv: nja det är ingen av oss pro ana/mia som har avslöjat mig isåfall. Jag har ingen aning om vem det är, men jag är säker på att det är någon som känner mig i så fall. och det gör mig lite rädd om vad jag ska våga skriva på bloggen eller inte. Men jag tänker inte låta det hindra mig.



Såg inlägget om varför du bytte blogg, sjukt scary! någon du känner bra?

2012-04-13 @ 11:12:32
URL: http://troochtvivel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0