3 mils promenad eller mera väntar!

Godmorgon.. klockan 2. Kämpade hela natten för att tänka på annat än honom. vad händer? jo, jag drömde om honom. I drömmen var alling perfekt. Och så vaknade jag upp. Aja. Jag blir alltid sårad, så jävla trött på det.

jag åt 1,5 rad marabou (213 kalorier ungefär) så jag ska ta mig ut på en promenad, långt ska det vara. Jag har bestämt mig för att gå till ett spår (1 mil eller längre dit) sedan ta spåret som är 1 mil och sedan gå hem igen. Det är okej att äta någon lite onyttigt om jag tränar bort typ tre gånger så mycket som det jag åt. Min mobil ska bara ladda och min ipod också, sen ska jag ta mig ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte också ge mig ut på en lång promenad imorgon på morgonen, om inte regnet öser!:)

2012-05-17 @ 19:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0