Är jag ätstörd?

Jag ser inte mig själv som ätstörd längre. Jag menar.. visst, normala människor kopplar inte choklad eller godis till spya. Säger någon ''vill du ha choklad?'' så kopplar jag det till ångest eller som om någon frågar mig rakt ut ''vill ha spy upp lite choklad?''. Sånt gör väl inte normala människor. Men jag tycker att jag är frisk ändå, men att jag är Pro Ana. Och pro ana är ingen sjukdom. Min livsstil är svält eller spya. Jag har valt den själv, jag blir inte direkt tvingad. Så.. Så länge jag gör det av min egna vilja, hur kan det bli till en sjukdom då?

Jag ser mig inte som sjuk i alla fall. Jag känner mig rätt så stolt över att vara pro ana.
Det är då inte någonting jag skulle gå och säga till min mamma, men skulle det vara en mindre tabu att vara det så hade jag ju inte direkt skämts över det om man säger så. ''Pro Ana'' är sååååå fint. Att säga det högt, hör ni inte hur mysigt det låter egentligen? haha, alltså själva ordet.

Kommentarer
Postat av: $

He-rre-Gud vilka ben !

Just had to say it!

2012-05-09 @ 16:49:54
URL: http://sexhacker.blogg.se/
Postat av: Miki

Älskade proana, finns det nått bättre!? :D

2012-05-09 @ 18:13:40
URL: http://strengthbeauty.bloggplatsen.se/
Postat av: Julia

När jag hör ordet tänker jag på massor av smala glada tjejer som springer på en äng haha

2012-05-09 @ 21:34:13
URL: http://mydearbones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0