Att fasta suger kanelapa!

vikminskning efter fastan : ingen nedgång
viktuppgång efter fastan : från X1,5-2 kg till X4 kg!

Helt seriöst, jag blir ju förbannad. Då var man tillbaka på X4 kg pågrund av 1 fasta dag. Aldrig mer fasta. Nu kör jag på kalorisnålt och mycket motion som jag gjorde innan. Punkt slut. Som pricken över i:et så somnade jag vid ett, halv två inatt så jag vakna självklart inte vid 04.00 när alarmet ringde. Tur att jag har idrott då, sen får jag ta promenad efter skolan. Varför gått upp av fastan?! Usch, äckliga sak.

bloglovin


Kommentarer
Postat av: S

sv: jag med :O men ska fan klara skiten! :)

2012-05-21 @ 07:02:51
URL: http://kilogram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0