come on fatso

Jag hade tänkt vänta tills måndag med att skärpa mig. Jag har inte klarat dom dagar då jag skrivit att jag skulle fasta de senaste tre dagarna? Det är därför jag inte skrivit. Jag är äcklig och ful. Jag har ju vart så duktig innan, vart tog dom krafterna vägen? Jag är en svag människa. Jag är så trött på mig själv.

idag: 200 kalorier
Söndag: noll
Måndag: noll

Tisdag: dagen jag inte vill ska komma - kaloribomb.
Onsdag: noll

Klarar jag inte det här, då stänger jag ner bloggen totalt. Jag måste vara stark! Jag ska följa mitt schema i min bok som jag gjort. Nu ger jag hundra procent på det här. 1 månad tills studenten och avslutningarna tror jag, vilket betyder att jag måste ha klänning och shorts.

Kommentarer
Postat av: Missa

Du klarar det här! :) Vilken fin design!

2012-05-06 @ 10:16:49
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0