Försov mig som vanligt

Och självklart försov jag mig, det är min svaghet. Jag är ingen morgonmänniska egentligen, det kanske inte märkts? Aja, istället för att gå ut och jogga så väljer jag hellre att gå en promenad eftersom att klockan är så pass sent att folk är vakna. Hunden är dålig i magen och behöver gå ut oftare än vanligt, så vi klockan 7 kunde han inte hålla sig och eftersom att jag inte gick att väcka (jag kände att han puttade till mig och gnällde en hel del men kunde ändå inte vakna) så sket han inne.. vakna av det gjorde jag allt. jag sprang upp i bara trosor och öppnade balkongdörren, mycket fint om någon var där ute och såg mig.. jag orkar inte ens bry mig. Aja, jag får ge mig själv en till chans imorgon bitti så får jag utnyttja den här morgonen till att gå ut med den stackars hunden som inte mår så bra.

nu ska jag ut, vi hörs lite senare!

Uppdate 07.45;
hunden ville inte gå, han ville bara lukta på blommor och gräs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0