Fredagar = fasta

nu är jag på't igen. fredagar är en fasta dag, så jag ska försöka att undvika att äta. jag ska iväg med en kompis till en annan stad till några andra kompisar, så ni anar inte paniken?

folket går runt i shorts i skolan, jag går runt svartklädd. Yey? Uppdateringen kommer i alla fall vara i botten tror jag. Kan inte blogga när jag åkt iväg och vet inte hur länge jag är borta. Jag vill inte egentligen, jag vill bara bli smal. Jag har även fått ett mail angående betalningen av effe. Så får se hur jag fixar det. Mitt kort funkar inte längre, så jag får hoppas att någon av mina kompisar kan offra sig? Åh. En annan tjej ska nog köpa samtidigt, så ska prata lite med henne..

Annars, någon som kan betala med kort och bor i närheten av sthlm? Västmanland ungefär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0