Go Go Go girls!

En ny design kommer strax att dyka upp!
Den laddas upp sakta, suck. Småsaker förändras, så antar att den är helt uppladdad om 1 timme..?
Ser du den inte? Testa trycka f5.

Fastan går super bra hittills och jag känner att jag är tillbaka igen, redo att kämpa. Jag vill verkligen bli mitt gamla jag igen, fasta hur länge som helst och gå ut mitt i natten för att motionera os.v. Mamma har dock tjatat överdrivet mycket om att jag borde äta? Men jag svarade bara att jag ätit frukost vid klockan 2 så jag är inte hungrig. Jag är beredd på att hon kommer tjata en gång till innan hon går och lägger sig!

Kommentarer
Postat av: Linn

Den blev fin!:)

2012-05-06 @ 01:43:58
URL: http://awayfromthefat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0