Huvudvärken tar död på mig!

mitt huvud gör så ont att jag snart gråter. när jag vaknade så tänkte jag att det var på grund av vattenbrist eftersom att jag var dödligt törstig när jag vaknade. nu ett bra tag senare så får jag bara ondare och ondare.. jag som har en massa planerat idag! har jag såhär ont så kan jag knappast gå till skolan och vi har en viktig sak på morgonen som är säkert tre timmar! sova kan jag inte för att få bort huvudvärken för sover jag för mycket så får jag ondare. Snälla, bara skjut mig!

Kommentarer
Postat av: s.

Nej, jag är väl medveten om det. Men vi var så himla bra vänner innan och jag vill inte förlora det heller, så om jag inte kan få honom på det sättet jag vill ha så vill jag ju fortfarande vara vän med honom.. Vi har ju liksom känt varandra sen jag var 15 år..

2012-05-15 @ 07:44:25
URL: http://spaceshipdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0