I drömmarna kan allt hända

åh jag vill aldrig vakna.. sova är så underbart, slipper må dåligt och i drömmarna kan vad som helst hända. Men så vaknar man upp till den här skit verkligheten, fetare än vanligt. Förövrigt så tror jag helgen kommer gå åt helvete, min kompis kommer nämnligen hit. men uppdatering kommer jag nog hinna med ändå. Vi hade tårta kvar här hemma, den är borta nu.. så NU finns det inget sånt kvar, jag ska kämpa nu i helgen. hon är nämnligen bulimi, självsvält, normal - tänkande. hon äter oftast normalt, men ibland svälter hon sig och det händer att hon spyr. Så vad gör det om jag skulle behöver något av det? hon vet ju redan, vilke tär underbart!

Nu ska jag fixa klart fula mig, sen ska jag till skolan. Usch, hatar skolan.

Kommentarer
Postat av: cuddy

Vem är denna flicka som du lagt ut så mycket bilder på sistonde? :)

2012-05-11 @ 15:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0