Idrotten och jag

Jag vet varför jag hatar idrott nu, det slog mig alldeles nyss. Jag är sämst på det. Är inte den värsta känslan att känna sig värdelös? Det är vad jag känner mig när jag står där. När vi ska jogga, jag är fettot i gruppen utan kondition som istället går. När vi kör vollyboll så är jag fettot som är bollrädd och aldrig träffar bollen. När vi har friidrott så är jag fettot som varken kan eller vågar hoppa på höjdhopp, fettot som stannar 30 sekunder innan hoppet. Det är bara innebandy och basket som jag känner att jag kan vara med på, varför? Jo för jag skjuta och passa skapligt bra på dom sportena. Resten..? Där suger jag bara. Så jag vågar eller vill inte gå dit, för jag kommer bara vara ivägen och för att jag blir påmind varje gång att jag är så dålig och värdelös.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Haha tackar! :))



Jag var likadan när jag gick i skolan. Hatade idrotten, fick för mig att alla kollade på mig och dömde varenda steg jag tog. Fick nästan IG men lyckades tjata till mig ett G.



Hoppas du får en bra dag! KRAM

2012-05-23 @ 08:52:52
URL: http://ennystartl.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Visst! Skicka ett mail med en länk till din FB så får du lösenord! :)

2012-05-23 @ 09:33:20
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag är också den dåliga när vi har idrott. Jag går i en klass där 90% har specialidrott som individuelltval och det har inte jag. Jag brukar inte vara med när det är lagsporter, för jag vet inte hur man spelar i lag, kan inte regler och allt sånt. Jag blir aldrig passad, för alla vet hur dålig jag är, allt känns bara så awkward... Jag går istället oftast och gör något annat, fråga om du också får göra det! :)

2012-05-23 @ 14:08:38
URL: http://blifintsmal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0