jag är en riktig fisk

jag älskar att vara i vatten, jag är en riktig fisk. som liten låg jag alltid på botten i badhuset och simmade runt längst golvet. jag minns hur jag fick extrem huvudvärk varje gång vi åkte hem från badhuset. varför? jo för att jag var under vattnet den största delen av tiden och fick värsta syrebristen nånsin. utan att bry mig tog jag ett stort andetag och simmade ner tillbaka till botten. åh, saknar tiden! nu håller jag mig till badkaret istället..

jag hade tänk uppdatera lite om förbränning och sånt som är bra att veta, men hinner inte. somnar snart så jag får försöka trycka in det imorgon istället. nu måste jag sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: anonym

Den känslan är helt underbar, love it!<3

2012-05-15 @ 22:53:51
URL: http://awayfromthefat.webblogg.se/
Postat av: Kim

Åå ser fram emot det! :)

2012-05-16 @ 00:49:52
URL: http://measurement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0