Jag är vaken, så godmorgon på er!

nu är jag vaken, jag vill bara väga mig! men jag vågar inte, tänk om det inte blivit någon skillnad trots flera ''helt ok'' dagar? det är det som skrämmer mig mest. Så jag satsar på en stenhård dag, sen får jag se vad som händer på vågen. Visar den fel så kommer jag bli helt krossad.. på liv och död liksom!

Jag börjar bli för glapp i käften känner jag. Jag håller ständigt på att avslöja och berätta saker jag inte borde för min syster. Som igår, vi pratade om någonting och hon skrattade åt mig, som vanligt. det är jag som håller humorn i huset och får bort allas dåliga humör (men jag gör också allas humör sämre ibland eftersom att mitt temprament inte är helt friskt) och så höll jag på att säga rakt ut efter att jag vart tyst i några sekunder för något jag sa innan (minns inte vad jag sa) och hon garvade fortfarande. 1 sekund från att säga ''.. inte för att jag tänkt äta sen i vilket fall liksom ''. Ops, tur nog hann jag avbryta mig själv. När jag väl börjar med mina skämt så kan jag inte få ett stopp knappt, och det där var ju faktiskt roligt enligt mig. Hon hade däremot inte blivit så glad tror jag.

Nu ska jag ut och springa eller promenera, för se om jag orkar 1 timme. Känner mig jätte jobbig i kroppen.. Och låten jag la upp här nyss, i det här inlägget. Jag kan inte sluta trycka på replay, den säger så mycket mer än bara en sång. Jag tycker den är underbar i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0