Jag blir ensam hemma i helgen!

Jag har haft ångest hela dagen nästan! jag förstod inte varför, var nära på att gråta i klassrummet och dagen har vart allmänt seg! När jag sen smsade lite med Becka (bloggen är borta) så kom jag på att jag har hela dagen tänkt ''åh vad gott med chokladglass!'' (jag är chokladberoende, det förklarar allt tänkande haha). Vi har nämnligen chokladglass på 5 liter i våran frys. Fy, varje gång jag tar tag med hårdhanskarna så köper familjen hem en massa kaloririkt! Vi har också en marabou i våran kyl fortfarande. Jag möter förpackningarna varje dag eftersom att jag lagar min mat. Men jag har klarat mig hittills, jag ska inte ha den där jävla glassen. Så sjukt ovärt är det!

I helgen blir jag själv här hemma. Syskonen festar eller åker till sin andra förälder och min mamma åker iväg och ska fira sin vän. Jag ska vara hundvakt. Vilket betyder en hel del promenader? Sen ska jag sjunga allt vad jag kan haha. Älskar att sjunga, men tål inte att någon hör mig. Så jag får passa på! Wihihi..

Kommentarer
Postat av: Missa

Fan vad nice helg du kommer få! Hoppas allt går bra. Och fin bild, jag vill ha en sån mage exakt. Vad har hänt med rebecka? :/

2012-05-16 @ 16:48:54
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0