Jag fryser otroligt mycket

jag fryser. den här gången fryser jag inte bara om fötterna och händerna. hela min kropp är nerkyld. jag brukar älska att frysa, men inte nu. det är mest obehagligt. jag ska snart hämta en kopp med te så jag blir lite varm i kroppen, sen ska jag läsa era bloggar och svara på kommentarer och mail ♥

jag vet inte om jag ska äta idag, och vad ska jag äta? hur mycket? tankarna vägrar lämna mitt huvud. jag har funderat på brocoli några gånger, kalorisnålt och så jäkla gott! jag får se helt enkelt. jag bad mamma köpa hem loka, så det kan stilla min kurrande mage. nej, nu fryser jag så mycket. Te - här kommer jag!

uppdate 10.37; mamma berättade precis att vi ska äta pommes och kött. snacka om att jag frös till is.. ska bara äta 1 köttbit och massa sallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0