jag orkar inte med det längre

att komma över en kille är det svåraste som finns. han var med min kopia igår och idag med, smsar sent på kvällen gör dom också. fy fan, hur vet jag det? jo, han berättar det för mig. som om han vill få mig att må dåligt. men han är inte en sån människa. jag mår så jävla illa just nu, att tänka mig att han är med henne gör mig så äcklad. kommer bli ännu en natt gråtandes.

nu är det väl bara att vänta på att logga in på facebook och få statusen '' J har ett förhållande med * '', det skulle verkligen förstöra mig totalt. jag vill dö. Förövrigt så har jag spytt två gånger idag, imorgon ska jag väga mig, hej elefant.

Kommentarer
Postat av: i

sv: Haha då var de nog inte dig jag såg , satt nämligen uppe i glastunneln som går över spåren ;)

2012-05-10 @ 08:26:35
URL: http://troochtvivel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0