Jag vet inte riktigt vad just nu.

Mitt liv är lite upp och ner just nu. Jag orkade inte vara rädd längre, men varför ska jag vara rädd? Det är han som ska. Ger man sig på mina vänner så kan man fan i mig räkna med att man får ett helvete av mig tillbaka. Jag har ätit för mycket idag.. ''fastan hjälper inte, måste äta för att gå ner i vikt'', sagt och gjort.. fast till en överdrift. Jag får promenera bort det efter skolan. Jag är så stolt över att jag gick till idrotten idag! Det blev 40 minuters promenad, jag skyllde på förkylning..

BRA SAKER

Lärarna börjar gilla mig mera och mera.
Man märker på killarna att jag gått ner i vikt.
Kämpar jag lite till på idrotten så får jag G i alla ämnen, jag har kämpat så hårt.
Jag blir nöjdare med mitt utseende ju mer jag går ner i vikt.

DÅLIGA SAKER
Mitt liv är kaos just nu, kan inte gå ut utan att vara rädd.
Jag gick upp i vikt av fastan och har fortfarande ångest.
Jag är fet.
Sommaren är här.

Kommentarer
Postat av: Kim

SV:

Haha tack! Jag ska faktiskt försöka komma igång nu ändå hihi ^^

Okej spännande! :)

2012-05-21 @ 12:39:27
URL: http://measurement.blogg.se/
Postat av: Em

Det kan ju inte vara dålig att sommaren är här?? ;)

2012-05-21 @ 14:26:28
URL: http://lovelyskinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0