Jag vill bara ha dig här ju..

Mår fortfarande dåligt sen inatt. Jag berättade allt jag mådde dåligt av. ''dig'' nämnde jag i meddelandet jag skickade när han frågade. jag vet inte om han reagerade på det eftersom att jag skrev andra grejer och ''dig'', tar inte så stor plats. Såg han det? Dom var väl ha det så jävla bra tillsammans.. fuck my life. Ja, dom kanske är kompisar. men jag får en känsla av att dom är mer än så..

bloggar senare, är för ledsen nu och måste snart springa till skolan med en tom och hungrig mage.

Kommentarer
Postat av: i

jag hoppas verkligen verkligen att det löser sig med killen!

2012-05-10 @ 08:38:20
URL: http://troochtvivel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0