Lördag


14.20 ; ägg och sallads - cirka 100 kalorier
3 äggvitor, 2 matskedar wokgrönsaker, 2 matskedar vanlig sallad, purjolök och 1,5 matskedar köttfärs.
16.37 ; jordnötter

Det godaste jag ätit på länge alltså! Munorgasmn helt klart, grr! (haha..)

Ska nog snart ut på en promenad med hunden och hoppas han går nu. Sista tiden så har han kommit in i det där.. mer vuxna beteendet för killhundar. Ni vet, lyfta på benet och kissa ner stolpar osv. Så han stannar överallt och ska lukta. Sen har han inte lärt sig riktigt hur han ska göra, så han rycker upp benet för hårt så han ramlar. Skit gulligt trots att han kissar, men i alla fall haha. Ska bränna bort det jag ätit. Jag höll på att ramla ihop, mina ben orkade inte gå runt i lägenheten ens så jag kände mig tvungen att äta något.

Kommentarer
Postat av: ontimig

haha så gjorde min hund också när han var valp!

2012-05-19 @ 16:32:37
URL: http://ontimig.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0