Min familj förstör

Ändrade planer. Min familj tänkte verkligen ''åh, nu har vi chansen att förstöra!''. Nej men, dom har bestämt sig för ett slags matschema. Eftersom att ingen i familjen träffas knappt trots att vi bor i samma hus så kommer vi tex laga mat tillsammans osv. Så jag har gjort ett matschema för mina in och uttag. jag kommer dock inte skriva ut dom här, alltihoppa på en gång liksom. För om det blir förstört så känner jag mig patetiskt. Så ni kommer få det dag efter dag. En hel del fasta, men inte irad tyvärr..

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: okej, jag har problem att fasta, klarar det aldrig:(

2012-05-01 @ 22:16:19
URL: http://loovethin.blogg.se/
Postat av: Chanel

SV: Ja, speciellt när man varit tillsammans i 3 år och man aldrig trodde det skulle ta slut.. Sen helt plötsligt säger han att han inte vill ljuga längre och att han inte känner som förut...

2012-05-02 @ 00:19:37
URL: http://hellofatso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0