Min gamla bloggdesign ges ut

Som ni kanske ser så har jag bytt design, igen. Jag tröttnar så lätt och vill ha förändring, för ofta.. Jag fick många komplimanger för designen jag hade. Så jag tänkte om någon av er skulle vilja ha den? Om jag ändå bara byter så kan jag lika gärna ge bort den istället!

Man får självklart ändra headern, ändra färgerna och lägga till en massa saker! Om du vill ha den så tycker jag att du ska kommentera detta inlägg och lämna din mailadress eller maila mig direkt. Är det fler än en som vill ha den så lottar jag. Man vill ju helst vara unik och ha en design som ingen annan har, eller hur? Så därför får bara en denna.


Intresserad?

Kommentarer
Postat av: Kim

Hej hej!

Jag skulle gärna vilja ha den ^^ (vet dock inte riktigt hur man ändrarblogg design :O)

förstår förresten om du inte vill ge den till mig eftersom min blogg är lite tråkig just nu, men planerar att bli bättre på att blogga. Är det fler som vill ha den får du gärna ge den till någon annan av just den anledningen. :P

Kram-Kim <3

2012-05-21 @ 00:04:41
URL: http://measurement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0