Mobil bilder

jag har nu suttit och kollat på tv, något program där hon gjorde kladdkakamuffins, maränger och något annat med choklad. Jag älskar att laga mat, baka och kolla på såna program. Jag får inte äta det själv, men jag vet inte varför jag älskar det så mycket.

någon ville se mer matbilder och eftersom att jag missade att lägga upp någon dag och en del bilder inte kom med så lägger jag upp alla mobilbilder jag har just nu. Matbilder från några dagar tillbaka, när jag var på promenad och gårdagens intag (fryst cola zero och funlight) bland annat.

↑ havregryns gröt med kanel och te

1/2 gurka

↑ glassen på 5 liter och chokladen som dödade mig.

↑ purjolök, champinjoner och lite köttbitar

↑ tydligare nyckelben

↑ 1/3's banan med te

↑ fryst cola zero, mycket godare med tallrik och sked ↓

↑ min tre mils promenad ↓

Kommentarer
Postat av: Hailie

Du har fina nyckelben. Älskar när man kan se den där 'böjen' i mitten!

2012-05-19 @ 15:48:26
URL: http://keepfeelingfascination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0