Morgon inlägg nummer två

Godmorgon igen. Huvudvärken försvann ganska mycket, har fortfarande lite ont. trots 12-14 timmars sömn så är jag trött, det brukar jag inte vara. Idag har jag i alla fall världens slappaste lektioner! Uppdateringen kommer ligga nere under dagen, men det gör väl inget? Alla är väl i skolan. Tänk på betygen tjejer!

Fick reda på mina engelska betyg i nationella igår.

del 1 : G
del 2 : G
muntligt : +G


'' du tror för lite på dig själv, hade du trott på dig själv så hade du fått VG rakt igenom! Du kan ju jätte bra engelska! ''. Jag som får panik och ber om extra häften för jag tycker min engelska är så dålig. Och där plockade hon bort mig från hjälpgruppen.. Nu ska jag klara av att vara i helklass, kommer seriöst dö!!! I alla fall, jag kommer hem vid 5 så uppdaterar då.

Kom ihåg
VARJE LITEN ANSTRÄNGDNING ÄR EN BIT PÅ VÄGEN


Kommentarer
Postat av: Missa

Usch fick också mitt nationella, haha bleh.

2012-05-15 @ 20:20:36
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0